Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2008 12:54 - 7 октомври..Незабравим ден
Автор: ily Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1598 Коментари: 0 Гласове:
0



 Беше 7 октомври..Беше топла сутрин,когато с приятелка отивахме на гости на друга..
Но при тяхния блок видяхме в бесетката много приятели и седнахме при тях. Тогава аз имах проблем с едни момичета,които искаха да си разрешим проблемите с бой.Нямах нищо против,защото мога да се бия,но както и да е... Та седнахме при тях и стана на въпрос моя проблем.Едно от момчетата и дилар на училището и се занимава с дрога,но иначе е много добро момче. Ии,разказах им аз,за какво става въпрос и като казах,че искат да си разрешим всичко с бой,всички веднага рипнаха и зазвъняха на приятели - Ела,имаме проблем..До 20 мин се бяхме събрали около 100 човека,а може и повече и тръгваме към училището на въпросните момичета,но търсихме само едно от тях.
Отидохме в училището,оказа се ,че не учи там..Изпратиха ни в друго,което беше доста далече,но всички ме подкрепяха и тръгнахме.По пътя спряхме за малко и всички наседнаха по пейки. И тъкмо се събираме да тръгваме пак-какво да видя..Въпросното момиче идваше.Като я показах на всички,те хукнаха към нея и й се нахвърлиха и започна бой..Стана голямо меле насред улицата.
Не знам кой се обади на куките и след 20 мин. те дойдоха.. Докато те се бият отзад,дилара си извади паспорта и започна да крещи - Документи за проверка.. Като видя,че никой не му обърна внимание се поокроти.. Та,чухме полиция и всички палим,да ни няма..Малко полицайчета ни погониха,но накрая се отказаха да продължат. При което на всички мисълта беше - Сега се започва..
Бяхме в много гадно положение,защото хората на момичето,които набихме бяха много повече от моите хора и много по-страховити..Но една мисъл ме успокояваше,това че моя народ се биеше отлично и нямаше някой,който да ги е надвил..
Таа,на другия ден..Целия ни квартал гъмжеше от хората на битото момиче,за да търси мен или някой от моите..Всички бяхме заедно в един нет клуб,където за щастие те не влязоха,иначе клуба щеше да рухне..

Това за мен беше наистина еедно неуписуемо изживяване..
Чувствах наведнъж страх,хъс и едно много особенно чувство,което ме пронизваше изведнъж..


Тагове:   ден,   октомври,   незабравим,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ily
Категория: Лични дневници
Прочетен: 628421
Постинги: 10
Коментари: 336
Гласове: 27
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930